ציוד נירוסטה למסעדות

ציוד נירוסטה למסעדות - סופר נירוסטה

כיום אנו נוהגים לאכול בחוץ יותר ויותר, מצב זה גורם להתפתחות של ענף המסעדנות. יותר ויותר מסעדות נפתחות בכל אזורי הארץ והסוגים שונים ומגוונים: טייק אווי, יוקרה, ג'נק פוד ומסעדות פועלים. כל אחת מהמסעדות הללו פונה לצרכים שונים לקהלי יעד שונים.

לא משנה מה סוג המסעדה, הן כולן זקוקות לציוד למסעדות. רוב המסעדות פונות לציוד העשוי מנירוסטה. נירוסטה היא למעשה פלדה שאינה חשופה לסכנת חלודה (אל חלד), מה שהופך אותה לחומר חזק ובלתי שביר אשר מים לא מסכנים אותו. בנוסף, היא ניתנת לעיצוב בתנאי טמפרטורה מסוימים, מה שמאפשר להכין ממנה כיורים מנירוסטה ומוצרי מטבח נוספים.

ציוד נירוסטה למסעדות | סופר נירוסטה

לפרטים נוספים ולהזמנות – צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה

או התקשרו עכשיו:

דלפקי הגשה וחימום מנירוסטה

דלפקי הגשה זה ציוד חובה למטבח המוסדי או התעשייתי הפועל בחדר אוכל-מסעדה, של מלונות ומקומות עבודה. דלפקי ההגשה מכילים למעשה מגשים גדולים של אוכל, מהם הסועדים מרכיבים את המנה שלהם. הדלפקים הללו מצליחים גם לשמור על החום של האוכל, כך שמי שהגיע לאכול ארוחת צהריים בשעה 12:00 יקבל ארוחה חמה בדיוק כמו זה שהגיע לאכול בשעה 14:00, כל זאת מבלי לגרום לטרחה מיותרת לעובדי המטבח.
דלפקי הגשה משמשים לא רק לאוכל חם, ולכן הם לא בהכרח דלפקי חימום. למשל, בכל חדר אוכל ישראלי יש דלפק הגשה שלם המיועד לסלטים שלא זקוקים לחימום. חברת סופר נירוטסטה מתמחת בייצור ציוד למטבח תעשייתי ומוסדי ואנו מייצרים דלפקי הגשה בהתאמה אישית ולפי צרכי הלקוח! בנוסף, יש לנו את האופציה לייצר דלפקי הגשה בעזרת מכונת חיתוך לייזר לנירוסטה מתקדמת שיש לנו במפעל.

דלפק נירוסטה הגשה

ציוד למסעדות למטרת חימום ובישול

מיותר לציין שכל מוסד העוסק באוכל, משתמש במכשירים לבישול או לחימום. נירוסטה זה החומר המושלם לבניית תנור אפיה או כיריים. נקודת הרתיחה שלה גבוהה מאוד, כך שאין חשש שציוד החימום יימס במהלך הכנת האוכל.
חלק מציוד למסעדות בסיסי מחזיק מנות מוכנות או חצי מוכנות, ורק מחממים אותם. חלק אחר מכין את המנות בהתאם להזמנה. לא משנה באיזו דרך נוקטת מסעדה זו או אחרת, היא זקוקה גם לתנור וטוסטר אובן וגם לכיריים.

ארון נירוסטה חימום

כיורים למסעדה

הכיורים במרבית המסעדות עשויים מנירוסטה. היתרון הגדול של של כיור נירוסטה על פני הכיורים הקרמים שיש לנו בבית, זה שאי אפשר לשבור אותה. קצב העבודה במסעדות הוא אינטנסיבי מאוד, ולכן זורקים הרבה דברים לתוך הכיור בלי להתחשב בו כי המהירות ואיכות האוכל זה מה שעומד מול עיניהם של עובדי המסעדה. אם היינו מרכיבים כיורים קרמים במסעדות, הם לא היו שורדים שבוע את כל הכלים המתרסקים לתוכם בכל רגע נתון.

חברת סופר נירוסטה היא אחת החברות הותיקות ביותר בתחום בארץ, היא מספקת ציוד למסעדות רבות, כמו גם למוסדות ציבוריים וחברות. כתוצאה מכך היא יודעת ומקפידה לעמוד בלוחות הזמנים שמציבים לה, ולבצע את ההזמנה בהתאם לצורכי הלקוח, כפי שהוגדרו.

ציוד למסעדות - שולחן עבודה עם כיור מנירוסטה

חברת סופר נירוסטה מתמחה בציוד למסעדות.
הנכם מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים של סופר נירוסטה
לפרטים נוספים ולהזמנות – צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה

או התקשרו עכשיו:

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
08-6750180

דילוג לתוכן