תעלות ניקוז נירוסטה

תעלות ניקוז נירוסטה - הפתרון המושלם למטבח

תעלות ניקוז במטבח מנקזים את הלכלוך, ואם הן לא יהיו עשויות מנירוסטה הרי שהתעלה עלולה להחליד ולהתפורר, וגם להסריח ולכן רוב העסקים מעדיפים להשתמש בתעלות ניקוז מנירוסטה למטבחים המוסדיים. זאת משום שנירוסטה איננה מתחמצנת או מחלידה, איננה מסריחה ועמידה לשנים רבות.

סופר נירוסטה מייצרת תעלות ניקוז מנירוסטה בהתאמה אישית. המחיר תלוי בגודל ובמורכבות התעלה. כלומר האם היא מצוידת באביזרים נוספים כגון מיכל איסוף או סככה מובנית.

להצעת מחיר לתעלות ניקוז נירוסטה למטבח צרו קשר עוד היום ונשמח לעזור!

או התקשרו עכשיו:

בונים מטבח חדש במסעדה וזקוקים לפתרונות ניקוז?

סופר נירוסטה קיימת כבר למעלה מ- 25 שנה, מבצעת עבודות נירוסטה איכותיות במגוון תחומים ולשלל צרכים:
  • ציוד למטבחים
  • ציוד למסעדות
  • ייצור מעקות
  • שולחנות עבודה בגדלים שונים
  • ועוד המון אפשרויות לתחומי המסעדנות ולמטבחים מוסדיים.
 
מגוון תעלות ניקוז
מק"ט : 6000
תעלת ניקוז נירוסטה למטבח המוסדי
תעלות ניקוז נירוסטה למטבחים מוסדיים

תעלות נירוסטה - לניקוז ומניעת שיטפונות

במטבח עסוק מאוד, כזה של מסעדות או חדרי אוכל גדולים, נושא סילוק המים מהווה לעתים מטרד מסוכן. המים המשומשים, העוזבים עמדות עבודה רבות מאזור נרחב במטבח, אמורים לצאת דרך בורות הביוב במקום. זאת, לאחר שהמטבח נבנה בשיפוע הנכון לכיוון. עם זאת, במקרים רבים בזמן עבודה מאומצת, אין זה מספיק.המטבח הופך להיות שלולית אחת גדולה שמסכנת את העובדים גם בהחלקה וגם בחשיפה להתחשמלות עקב השילוב של הציוד החשמלי, הרב והמים הנמצאים בכל מקום.

הפתרון האולטימטיבי הוא להתקין במקום תעלות ניקוז איכותיות, שכולאות את המים בציר ברור בדרך לביוב. כך, המטבח נשמר יבש יחסית וניתן לעבוד בו בבטחה. בנוסף ניתן לראות מגוון עבודות נירוסטה מבית סופר נירוסטה שיקלו על עבודתכם

תעלות ניקוז איכותיות מנירוסטה למניעת הצפות במטבח

תעלות ניקוז איכותיות, ימנעו את רוב ההצפות במטבח. גם במקומות שנשפכים מים מסביבן, ניתן בקלות לגרוף את המים בחזרה לתעלה. יעילותה של התעלה נמדדת בעמידותה לאורך זמן, כמו גם בעומק התעלה ובמיקומה. תעלת הניקוז תהיה לרוב נמוכה במעט מגובה הרצפה ותתאים בדיוק לקצה השיפוע בריצוף. זאת בנוסף לייצור איכותי של התעלות מנירוסטה שאינה מחלידה, ומקבלים פתרון מצוין לבעיות הניקוז במטבח. זו בדיוק הסיבה מדוע כל כך חשוב להזמין את התעלות מיצרן מקצועי, ותיק ומנוסה. חברת סופר נירוסטה אשקלון בע"מ עונה על כל הדרישות. החברה עובדת שנים ארוכות עם מגוון לקוחות מתחום המסעדנות וגם עם מטבחים מוסדיים, להם היא מבטיחה שירות מקצועי, מהיר ויעיל. בעמוד זה תוכלו להתרשם ממבחר תעלות ניקוז שמספקת החברה.

לפרטים נוספים ולהזמנות – צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה

או התקשרו עכשיו:

אולי יעניין אותך גם:

כיור נירוסטה לפי מידה

שולחנות נירוסטה לעבודה

שולחנות נירוסטה לעבודה בהתאמה אישית - סופר נירוסטה מייצרים מוצרי נירוסטה איכותיים ללא תחרות!

מקרר נירוסטה תעשייתי

מקרר נירוסטה

מקררי נירוסטה עומדים או שוכבים, מקררי נירוסטה לפי מידה - כל זאת ועוד תוכלו למצוא בקטלוג שלנו. למידע נוסף על יתרונות השימוש במקררי נירוסטה במטבח המוסדי היכנסו

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
08-6750180

דילוג לתוכן