מקרר נירוסטה תעשייתי | מקרר דלפק סלטיה | מקרר עומד

מקרר תעשייתי לא רוכשים כל שנה וגם לא כל שלוש שנים, ועל כן כאשר עומדים לבצע רכישה, יש לעשות מעט שיעורי בית מקדימים, ולו על מנת לקבל החלטה חכמה שתלווה אתכם לאורך זמן. אי לכך עוד לפני שמחליטים איזה גודל, חלוקה, תצורה, או סוג גימור מעדיפים, מוטב להתמקד בקטגוריית "מקרר נירוסטה תעשייתי", וזאת כי מדובר בחומר אידאלי עבור מוצר מהותי כגון מקרר, ועל כן טוב לדעת שחברת "סופר נירוסטה" מעמידה לרשותכם מבחר נרחב של דגמים לצד עיצובים וגדלים רבים, כך שכל לקוח יזכה להתאמה מלאה עבור שורת דגשים אישיים.

סופר נירוסטה מייצרים מקררי דלפק 2 3 4 ואף 6 דלתות. אתם מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו כאן באתר:

תוכן עניינים

קטלוג מקרר נירוסטה תעשייתי עומד - סופר נירוסטה

מקרר נירוסטה

מקרר תעשייתי עומד – פתוח 

מקרר תעשייתי עומד

מקרר נירוסטה תעשייתי

מקרר נירוסטה

מקרר נירוסטה עומד
מקרר נירוסטה עומד - ודלת פתוחה

מקרר נירוסטה

מקרר נירוסטה תעשייתי 2 דלתות
מקרר נירוסטה תעשייתי 2 דלתות

מקרר תעשייתי

מקרר דלפק

מקרר נירוסטה תעשייתי עומד מק"ט 8021
מקרר נירוסטה תעשייתי עומד מק"ט 8021

לייעוץ ולהצעת מחיר עבור מקרר נירוסטה

או התקשרו עכשיו:

כיצד משתלבות תכונות חומר הנירוסטה עם איכות המקרר?

מדוע מראש רבים מתמקדים במקרר נירוסטה תעשייתי? כיוון שהם יודעים להעריך את תכונות החומר.
במה מדובר? ראשית נציין ששם החומר נובע מקיצור של מונח בגרמנית – "פלדה בלתי מחלידה", וזאת כיוון שחומר הנירוסטה עשוי מתרכובת של שורת מתכות שביחד יוצרות "חומר על" – חומר שידוע לטובה בשל עמידותו הגבוהה מפני חלודה ובלאי, ולו כי השכבה החיצונית אינה מאפשרת חדירה של אוויר ומים. כמו כן חומר זה קל ביותר לנקות, הוא אינו מתקלף והוא אידאלי עבור סביבה כגון מטבח – סביבה בה יש מגע רב עם טמפרטורות גבוהות (או לחלופין נמוכות), מים, שומנים וריבוי של לכלוך.

מקרר נירוסטה תעשייתי - מותאם למטבח המוסדי

מטבח מקצועי מצריך לוודא מראש אפס תקלות לצד יעילות יתרה. אי לכך כאשר בוחרים במקרר מנירוסטה, ניתן להבטיח שהוא יקל את העבודה, יקצר את זמני הניקיון, ישמור על חזות מסודרת ואף יעניק מענה מלא לצרכים הפרקטיים, ולו כי כאן תמצאו שורת מקררים עדשויים נירוסטה עבור ייעודים שונים ואף מקררים שמאפשרים משחק עצמי עם החלוקה הפנימית עבור התאמה מלאה. אתם מוזמנים להתאים את המקרר נירוסטה עבור כל מטבח מקצועי בהתאם לצרכים אישיים. כמו כן מקררי הנירוסטה התעשייתיים והמוסדיים שלנו אינם רק מאוד יעילים מבחינת בלאי ותחזוקה, אלא הם גם מאוד עוצמתיים וחכמים מבחינת צריכת חשמל, כך שבאמצעות שילוב של מערכת ויסות ומערכות בקרה משוכללות, אתם תקבלו מענה מלא.

מקרר סלטיה דלפק

מקררי דלפק מנירוסטה המיוצרים במפעל של סופר נירוסטה הינם מקררים המיוצרים בהתאמה אישית ובמידות מותאמות ללקוח

מקרר דלפק 2 דלתות ויותר

אם אתם מחפשים מקרר דלפק 2 דלתות ואפילו 3 או 4 דלתות – הגעתם למקום הנכון. "סופר נירוסטה" משתמשים בסוג הנירוסטה האיכותי והעמיד ביותר וכמפעל נירוסטה יש לנו את הידע לגבי כל מה שקשור לתכונותיו של החומר. כשאתם רוכשים מקרר דלפק 2 דלתות או יותר מאיתנו אתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה. אנו מתאימים עבורכם את המוצר במידות ובהתאמה אישית.

גלריה - מקרר דלפק 2 דלתות, 3 ו-4 דלתות

מקרר דלפק 3 דלתות

מקרר סלטיה דלפק נירוסטה תעשייתי
מקרר סלטיה דלפק נירוסטה תעשייתי

מקרר דלפק 6 דלתות

מקרר סלטיה דלפק מנירוסטה מק"ט 8021
מקרר סלטיה דלפק מנירוסטה מק"ט 8021

מקרר דלפק 4 דלתות

מקרר סלטיה דלפק מנירוסטה 4 מגירות
מקרר סלטיה דלפק מנירוסטה 4 מגירות

מקרר דלפק 2 דלתות

מקרר סלטיה דלפק תעשייתי מנירוסטה
מקרר סלטיה דלפק תעשייתי מנירוסטה

מקרר סלטיה

מקרר תעשייתי נירוסטה - מקרר דלפק 3 דלתות
מקרר תעשייתי נירוסטה - מקרר דלפק 3 דלתות

מקרר דלפק

מקרר דלפק 3 דלתות מנירוסטה
מקרר דלפק 3 דלתות מנירוסטה

מקרר סלטיה

מקרר תעשייתי נירוסטה - מקרר דלפק 4 מגירות ודלת עם סלטיה
מקרר תעשייתי נירוסטה - מקרר דלפק 4 מגירות ודלת עם סלטיה

לייעוץ ולהצעת מחיר למקרר נירוסטה

או התקשרו עכשיו:

מקרר נירוסטה - הבחירה של משרד הבריאות

כיוון שמאוד קל לנקות מקררי נירוסטה, וחומר זה אינו נוטה לעטות שכבת חלודה ואף מתאפשר ניקוי נוח ביותר, משרד הבריאות בחר בסוג מקררים מנירוסטה כאידאליים עבור מפעלים לייצור תרופות ומזון – שני מקומות בהם ישנה חשיבות יתרה לרמת הניקיון.

התייעצות מקצועית כאן בחברת "סופר נירוסטה" אתם מוזמנים למצוא מגוון גדלים של מקררים, מקררי נירוסטה תעשייתים עומדים ומקררי נירוסטה דלפק בעלי תצורות, סגנונות וייעודיים שונים, כך שבין היתר ניתן למצוא מקררי ענק, מקררים קטנים, מקררים לעסקי המזון, מקררים תעשייתיים ועוד, כאשר אם מתלבטים בין מקרר כזה לאחר, טוב לדעת שניתן להתייעץ עם צוות החברה, וזאת כי הם מחזיקים במגוון תובנות בתחום, ולו בשל הניסיון הרב ורמת המקצועיות הבלתי מתפשרת.

חשיבות מקרר נירוסטה במטבח התעשייתי

מקרר מהווה את ליבו של המטבח התעשייתי. במהלך עיצוב המטבח חשוב לשים דגש על מספר נקודות:
א. נגישות – מקרר נירוסטה תעשייתי חייב להיות נגיש עבור צוות העובדים של המטבח. בצורה כזו ניתן להפעיל את המטבח גם עבור מאות סועדים בעת ובעונה אחת וללא עיכובים מיותרים.
ב. אמינות – מקרר המיוצר על ידי חברה מוכרת מספק אמינות מלאה ומונע תקלות בלתי צפויות. אנו משווקים רק מקררים שוכבים העומדים בסטנדרטים המחמירים בעולם.
ג. בטיחות – כל אחד מהמקררים שלנו נבדק בקפידה ומחזיק בתו תקן. אצלנו מציבים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ומאפשרים לכם להפעיל מטבח תעשייתי ביעילות אופטימלית.

מקרר נירוסטה מותאם ללקוח - רק בסופר נירוסטה

אם גם אתם מבקשים מקרר מרשים ופרקטי כאחד ומעוניינים לרכוש בראש שקט ולדעת שעבור כל בעיה וצורך יש לכם כתובת אמינה – נראה שגם אתם צרכים להתמקד בקטגוריית מקרר נירוסטה תעשייתי.

חברת סופר נירוסטה מציעה מגוון רחב של מקררים תעשייתיים מנירוסטה. אנו מעמידים לרשות הלקוח אפשרות לבחור בין סוגים שונים של פתרונות קירור ומתחייבים למוצרים באיכות הגבוהה יותר.

דרכנו תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת על מקרר תעשייתי נירוסטה דלפק עם או בלי סלטיה, על מקרר דלפק לשימוש פרטי, עסקי או תעשיית ועוד. אנו מרכזים את כל סוגי ציוד נירוסטה למסעדות וחדרי אוכל ומאחורינו שנים רבות של ניסיון.

סופר נירוסטה –
חברה עם ניסיון ומוניטין של 40 שנה בתחום המוצרים למטבח המוסדי ובפרט מקררים תעשייתיים

לייעוץ ולהצעת מחיר למקרר נירוסטה

או התקשרו עכשיו:

אולי יעניין אותך גם:

כיור נירוסטה לפי מידה

שולחנות נירוסטה לעבודה

שולחנות נירוסטה לעבודה נוחה ונעימה, על משטח נקי שאיננו מחליד, ועמידות לאורך זמן

מקרר נירוסטה תעשייתי

תעלות נירוסטה לניקוז

תעלות ניקוז נירוסטה שאינן מתחמצנות או מחלידות - הפתרון המושלם למטבח

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
08-6750180

דילוג לתוכן