מכונת לייזר לחיתוך מתכת ונירוסטה

מכונת לייזר לחיתוך מתכת/נירוסטה

טכנולוגיה חדשה בבית סופר נירוסטה – הייטק: מכונת חיתוך לייזר למתכת ונירוסטה!

חיתוך כל סוגי המתכת בלייזר עד לעובי של 14 מ"מ בכל צורה באיכות וניקיון ברמה הגבוהה ביותר! מומחיותנו הינה בחיתוך נירוסטה עד לעובי של 6 מ"מ

היתרונות של מכונת חיתוך בלייזר:

מכונת חיתוך לייזר היא הפתרון הכי טוב עבור סוגים שונים של מתכות. אם לוקחים למשל את הנירוסטה כדוגמא לחומר גלם שכיח שבו משתמשים על מנת לייצר סוגים שונים של מכשיר חשמל ומוצרים, רואים בבירור את הערך המוסף של חיתוך בלייזר לעומת שיטות חיתוך מסורתיות. ואלו הם היתרונות העיקריים:
 

התוצאות במכונת חיתוך לייזר הן חיתוך מדויק על המילימטר. הדיוק בחיתוך נירוסטה וסוגים אחרים של מתכות קריטי, כי הוא משפיע על היכולת להתאים את המוצר הסופי לאבטיפוס ולתכניות המוקדמות. ללא חיתוך בלייזר, מסתכנים במידות לא מדויקות ובירידה לטמיון של השקעת זמן ומשאבים בפרויקט הייצור.

מכונת חיתוך מתכת בלייזר מגיעה לתוצאות היעילות ביותר שניתן למצוא בתחום המתכת והיא מוכיחה את עצמה על בסיס יום יומי. באמצעות השימוש בלייזר, ניתן לבצע את החיתוך המדויק תוך כדי חיסכון בזמן. במקביל, חוסכים בחומר גלם ולכן גם חוסכים בהוצאות. מהבחינה הזו, חיתוך לייזר נירוסטה הוא פתרון משתלם.

לסיכום, לחיתוך נירוסטה על ידי מכונת חיתוך לייזר יש יתרונות משמעותיים והם:
✅ייעול העבודה
✅קיצור תהליכים
✅חיסכון בחומר גלם (אין פסולת כל הפח מנוצל )
✅מתקבלת תוצאה איכותית נקיה ומדויקת

מאוד נשמח להעניק לכם חיתוך ושירות מהלב לקבלת תוצאות איכותיות

או התקשרו עכשיו:

מכונת לייזר לחיתוך מתכת סופר נירוסטה

כמה זמן לוקח לחתוך מתכת עם לייזר?

משך הזמן שעובר מהרגע שבו מתחילים את החיתוך ועד שמסיימים את הפרויקט תלוי בכמה פרמטרים:

א. סוג המתכת – יש הבדל כמובן בין חיתוך של נירוסטה בלייזר לבין חיתוך מתכות אחרות. ככל שהמתכת עבה יותר, ייתכן ותידרש השקעה של יותר זמן בחיתוך. מנגד, יש לזכור שגם שיטות החיתוך האלטרנטיביות מושפעות מחומרי הגלם.
ב. גודל המתכת – התשובה לשאלה כמה זמן לוקח לחתוך מתכת עם לייזר תלויה בשטח. שטחים גדולים של מתכת אפשר לחתוך מהר, אבל זה ייקח יותר זמן מאשר שטחים קטנים.
ג. המקצועיות של החותך – חלק גדול מהזמן המושקע בתהליך החיתוך בלייזר תלוי ברמת המקצועיות של החותך. אם משתמשים בשירות מקצועי ובמכונת לייזר אמינה, ניתן לחסוך זמן יקר ערך.

מדוע כדאי לחתוך מתכות עם מכונת לייזר?

מכונת לייזר מאפשרת לחתוך סוגים שונים של מתכות לפי גודל מדויק, בצורה מהירה וביעילות מרשימה. בנוסף, אפשר להתאים את אופי הפרויקט לתכונות של מכונת הלייזר. כך לדוגמא ניתן לחתוך צורות ספציפיות או מוצרים שלמים כגון שולחנות ורהיטים. לחילופין, יש פרויקטים שבהם מייצרים את המשטח והרגליים בנפרד ואז מרכיבים בחיתוך בצורה מדויקת.
בכל מקרה ולא משנה באיזה סוג של פרויקט בוחרים, החיתוך במכונת לייזר נקי וללא צורך בשיוף לאחר מכן. אם מורידים מהמשוואה את הצורך בשיוף, חוסכים זמן ומונעים מאמץ פיזי.

ההיבט האסתטי של חיתוך ברזל בלייזר

אי אפשר לדבר על היתרונות של לייזר בלי להזכיר את ההיבט האסתטי. דווקא במהלך חיתוך ברזל בלייזר למשל רואים את התוצאות המרשימות, האקסקלוסיביות והמיוחדות. כאשר משתמשים במכונה משוכללת ומתקדמת על מנת לבצע חיתוך ברזל בלייזר, התוצאות האסתטיות הן חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות.
בסופו של דבר, חיתוך בלייזר הוא פתרון מוכח שמתאים לסוגים שונים של מתכות ובעיקר לנירוסטה או ברזל. בשביל ליהנות מהיתרונות של החיתוך הזה, צריך לוודא שמפקידים את הפרויקט בידיים הנכונות.

מכונת חיתוך מתכות בלייזר

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
08-6750180

דילוג לתוכן